APAM+class

Apam Polka Dot 




Plain (Tiada Inti) 50bj - RM15 @ 100bj - RM25
Tambahan Inti (S'beri, B'beri @ Kaya)
50bj - RM18 @ 100bj - RM30

Apam Lady Bug

Plain (Tanpa Inti)
50bj - RM18 @ 100bj - RM30
Tambahan Inti (S'beri, B'beri @ Kaya)
50bj - RM21 @ 100bj - RM35


KELAS TUTORIAL APAM polca dot

Kelas tutorial apam eksklusif kini bermula.

     - Yuran RM40 sahaja
     - Bawa balik apam yang anda deko sendiri
     - Hanya bawa apron & tuala tangan

Hubungi Ciktie 019-9573733/019-6344201
Untuk Request Kelas Anda

Kelas akan berlangsung jika cukup 10 students


Kelas apam polca dot 30 March 2012 :
2.30 pm

1) available
2) available
3) available
...
...
...
...
...
...

11 ulasan:

  1. menarik nampak !!!!!

    BalasPadam
  2. ermmm... rasa pon sedap!!! huhu

    BalasPadam
  3. Salam, Cik Tie, napa ya, bila saya buat apam polkadot ni, permukaan dia tak licin mcm dlm gambar kat atas tu... mcm byk gelembung2 udara...tak cantik jadinya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dear Ass...
      Kalau gelembung2 tu tak pastilah kenapa...tapikalau merekah tu sebab api terlalu panas... kukus apam nikene guna api slow atau sederhana... n 9-10 minit je kukus tu... kalau lebih tak cantik gak...n kalau dah tutupapi..terus alihkan apam... kalau tak dia kecut.

      Masalah gelembung tu maybe baking powder terlebih sgt kot!! huhu

      Padam
  4. salam...ti, mu buat lg ko kelas buat cake , apam polka dot tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kelas buat lg... Sape ni... Gaya kecek tu macam org kenal ni... Huhu

      Padam
  5. harga apam kira mcm mana??

    BalasPadam
  6. Harga dah noted kat atas tuu...
    Tp kalau nk dlm kuantiti byk... Call lah senang nnt ciktie bg diskaun... Hehe

    BalasPadam
  7. ciktie sya student from UMK...berminat nak belajar cra buat cupcake la...bila ada kelas lg...:-)

    BalasPadam
  8. Kelas utk bln April dah lepas... Kelas utk bulan Mei... InsyaAllah nnt ciktie update.
    Sebaiknya tinggalkn no phone nnt bila ade class ciktie akan sms utk inform.
    :)

    BalasPadam
  9. ciktie klu nak msk klaz membuat kek slain apam wpe byr tu ??

    BalasPadam